ΤΟ ΝΤΥΣΣΕΛΝΤΟΡΦ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ


     





                            ΤΟ ΝΤΥΣΣΕΛΝΤΟΡΦ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ


Το Ντύσσελντορφ είναι σήμερα μια από τις ωραιότερες πόλεις της Γερμανίας . Θεωρείται ως η Γερμανική πόλη με την υψηλότερη ποιότητα ζωής . Είναι εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο ακόμη δε και κέντρο μόδας και διεθνών εκθέσεων. Στην πόλη του Ντύσσελντορφ κατοικούν σήμερα αρκετές μειονότητες με μεγαλύτερες εκείνες των Τούρκων , των Ελλήνων και των Ιταλών. Έχει την Τρίτη σε μέγεθος Εβραϊκή κοινότητα στη Γερμανία με πάνω από επτά χιλιάδες μέλη ενώ και οι Ιάπωνες έχουν επιλέξει το Ντύσσελντρορφ ως κέντρο των οικονομικών δραστηριοτήτων τους. Ξεπερνούν τις ένδεκα χιλιάδες μέλη οι Ιάπωνες στην περιοχή και αποτελούν την Τρίτη σε μέγεθος Ιαπωνική κοινότητα στην Ευρώπη .

Το 1946 το Ντύσσελντορφ έγινε πρωτεύουσα του νέου ομοσπονδιακού κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας(Nordrhein-Westfalen). Τοκρατίδιο αυτό είναι το μεγαλύτερο ομόσπονδο κρατίδιο της Γερμανίας με δεκαοκτώ εκατομμύρια κατοίκους. Βρίσκεται στις όχθες του Ρήνου και έχει αναπτυχθεί και από τις δύο πλευρές του ποταμού. Η Ιστορία αναφέρει την 14η Αυγούστου 1288 ως την πιο σημαντική μέρα για την πόλη γιατί ο ηγεμόνας Berg νίκησε τον στρατό του αρχιεπισκόπου της Κολωνίας και ίδρυσε το δουκάτο του με πρωτεύουσα το Ντύσσελντορφ από το όνομα του ποταμού Dussel που εκβάλλει στο Ρήνο στο σημείο όπου αναπτύχθηκε η πόλη. Η παλιά πόλη ευρίσκεται στη δεξιά όχθη του ποταμού όπου και αναπτύχθηκε το μεγαλύτερο μέρος της .

Το 1380 το σημερινό Ντύσσελντορφ ονομάστηκε περιφερειακή πρωτεύουσα του Δουκάτου του Berg. Το 1573 κτίστηκε το Δημαρχείο της πόλης σε αναγεννησιακό στυλ . Οι Ναπολεόντιοι πόλεμοι κατέστρεψαν την πόλη . Το 1815 η πόλη προσαρτήθηκε στην Πρωσία. Μετά την καταστροφή άρχισε η ανάκαμψη. Ο Αρχιτέκτονας Maximilian Weyhe σχεδίασε έναν υπέροχο κήπο το Hofgarden και διαμόρφωσετην Λεωφόρο Konigs Allee η οποία είναι σήμερα το σημαντικότερο εμπορικό τμήμα της πόλης.       Εκεί υπάρχουν τα πιο μεγάλα καταστήματα μόδας και οι ακριβότεροιεμπορικοίοίκοι.Το1882 οπληθυσμός της πόλης ξεπέρασε τις εκατό χιλιάδες . Οι δύο γέφυρες ( Hammer και Oberkasseler Brucke) του Ρήνου συνέδεσαν τα δύο τμήματα της πόλης και έφεραν την ανάπτυξη στην αριστερή πλευρά .

Κατά τη διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου το Ντύσσελντορφ μετατράπηκε σε σωρούς ερειπίων έπειτα από τους συνεχείς βομβαρδισμούς των συμμαχικών αεροπλάνων την άνοιξη του 1945. Σχεδόν το ήμισυ της πόλης ερειπώθηκε και καταστράφηκαν όλες οι υποδομές της. Περιήλθε μετά τον πόλεμο υπό Βρετανική κατοχή και το 1946 έγινε πρωτεύουσα του νέου ομοσπονδιακού κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας. Άρχισε η ανοικοδόμηση της πόλης με ταχύτατους ρυθμούς και πάνω στα ερείπια αναγεννήθηκε μια σύγχρονη πόλη η οποία αποτελεί οικονομικό και πολιτιστικό κέντρο της περιοχής.

Το Ντύσσελντορφ είναι σήμερα γνωστό σαν κέντρο της διαφήμισης και της μόδας. Ακόμη υπάρχουν μεγάλα τηλεπικοινωνιακά κέντρα καθώς και φορείς υπηρεσιών διαδικτύου. Έχουν την έδρα τους μεγάλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και αρκετές από τις μεγαλύτερες εταιρείες χημικών , ενέργειας και τεχνολογίας όπως η Henkel AG, η Daimler AG και η ThyssenKrupp. Το διεθνές αεροδρόμιο Rhein-Ruhr ευρίσκεται οκτώ χιλιόμετρα βόρειο δυτικά και μπορεί να πάει κανείς εύκολα με τον προαστιακό σιδηρόδρομο ή με το αυτοκίνητο. Το αεροδρόμιο του Ντύσσελντορφ είναι το τρίτο μεγαλύτερο σε κίνηση μετά από εκείνο της Φρανκφούρτης και του Μονάχου. Πολλές φορές ταξιδέψαμε με το αεροπλάνο από αυτό το αεροδρόμιο και πάντα συναντούσαμε Έλληνες από διάφορες περιοχές που έρχονταν και αυτοί να ταξιδέψουν στην πατρίδα.

Το Ντύσσελντορφ είναι σήμερα κέντρο καλών τεχνών . Έχει πάνω από είκοσι θέατρα ,πολλά Μουσεία και αρκετές αίθουσες μουσικής . Στο πανεπιστήμιό του διδάσκονταιόλεςοιεπιστήμες .Διαθέτεισύγχρονα εξοπλισμένα κτίρια και ευρίσκεται στα νότια της πόλης. Η μετακίνηση στην πόλη γίνεται με τραμ και μετρό. Τα προάστια και οι πόλεις που είναι κοντά στο Ντύσσελντορφ επικοινωνούν με προαστιακό τρένο ή με αυτοκίνητα . Διαθέτει ένα πυκνό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων που κάνει τη μετακίνηση άνετη και ασφαλή. Ακόμη ο Ρήνος χρησιμοποιείτε για μεταφορές μεταξύ Γερμανίας και Ολλανδίας .

Σήμερα υπάρχουν πέντε γέφυρες που συνδέουν το Ντύσσελντορφ με την απέναντι περιοχή , το Nuess. Κοντά του είναι οι πόλεις Κολωνία, Λεβερκούζεν, Βούπερταλ , Έσσεν, Μπόχουμ, Ντόρτμουντ και άλλες μικρότερερες. Το Ντύσσελντορφ βρίσκεται κοντά στη Ολλανδία . Θυμάμαι πως πολλές φορές τα Σάββατα πηγαίναμε σε μια μικρή Ολλανδική πόλη ,το Φένλο. Εκεί είχε μια μεγάλη λαϊκή αγορά και ψωνίζαμε σε πολύ καλές τιμές, Δεν υπήρχε ακόμη το Ευρώ αλλά οι συναλλαγές γίνονταν με το γερμανικό Μάρκο.     Κάποιες φορές η εκδρομή μας έφτανε και μέχρι το
Άμεστερνταμ όπου απολαμβάναμε έναν περίπατο με καραβάκι στα κανάλια που θύμιζαν Βενετία

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1950-60

ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ :ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ-Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ Β΄(ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ)